5 Manfaat Kurus untuk Menganjak Paradigma Anda

Jujurnya, siapalah yang tidak mahu kurus. Tanya sesiapa saja sahaja jauh dalam hati pasti teringin nak slim dan cantik. Tengok gambar artis yang slim kita cemburu, tengok rakan (lagi2 mak anak 4) yang body mantap kita rasa rendah diri, mulalah terdetik di hati yang bukan2. Like dan share jika bermanfaat!

Continue Reading

Adakah anda sering rasa letih?

“malasnya nak bangun….. tak nak pergi kerja hari ni boleh tak…..” Berapa kali agaknya kita ungkapkan ayat ini dan berapa kali kita terfikir apakah yang berlaku sehingga kita rasa malas sangat-sangat-sangat nak teruskan kerja dan rutin harian kita. Kalau saya katakan tubuh anda berada dalam keadaan kronik dan berpotensi untuk bahaya, anda percaya tak? Like […]

Continue Reading

Darah Tinggi ; 5 Tanda Utama Anda Berisiko Menghadapinya

Kalau cerita pasal darah tinggi memang dah jadi kebiasaan sampai kita pun macam tak berapa nak hairan dah.    Yalah, darah tinggi (juga dikenali sebagai strok atau hipertensi) adalah salah satu daripada pnyakit kronik yang kerap berlaku kat sini (sakit jantung, diabetes, dan kanser). Tapi darah tinggi bukan boleh dibuat main woo.. sebab ia adalah […]

Continue Reading