5 Kesan Ambil Gula Berlebihan

Pemakanan kita yang tinggi karbohidrat dan gula ni dah biasa sangat kan? Makanan dan air memang sedap dan manis tapi korang kena beringat juga akibat kalau dah ambil gula berlebihan, masa tu memang tak boleh nak enjoy lah benda-benda manis, dan kena makan yang tawar-tawar je. Sekali sekala tu standard lah. Dalam artikel ni kita […]

Continue Reading

Soalan Yang Biasa Ditanya Ketika Diet Dan Kurus

Tak semua orang berpengetahuan dalam bidang kesihatan ni, tapi tak bermakna kita nak sihat kan; jadi dalam proses kurus mengurus ni pasti ada banyak soalan yang kita terfikir dan nak tahu kat mana penyelesaiannnya. Khusus dalam post ini, min senaraikan soalan yang biasa ditanya ketika diet dan kurus ini, untuk mudahkan rujukan korang.

Continue Reading