Review Maybelline Creamy Matte Lipstick 

lip matte, jual lip matte, maybelline creamy matte

Waktu sale Watson hari tu macam biasa shai akan meluru turun ke Watson dan belek apa-apa yang berbaloi beli masa sale (#saleislife). Mana tau yang sale tu ada dalam wishlist, takdalah rasa bersalah nak membeli sebab dah lama aim hehe.. Dan nak masuk dalam wishlist pun, lepas Shai dah fikir habis2 dan tengok kalau ada […]

Continue Reading

Tutorial Mekap Cepat Untuk Yang Sibuk

Post tutorial mekap cepat untuk yang sibuk ni, khas untuk korang yang rasa ada keperluan untuk bermekap. Sebab untuk perempuan, nak bermekap itu adalah satu kewajipan, kurang-kurang dengan pakai bedak dan sedikit tinted lip balm pun dah cukup. Bukan apa, tak pakai mekap nanti nampak pucat dan sememeh tak elok pula. Good impression still penting […]

Continue Reading