Petua Mudah Menghilangkan Resdung

Dari kecik2 lagi, selalu jugak saya dengar pasal resdung-resdung ni. Orang komplen susahlah, leceh asyik nak bersin je lah, tensen lah, jerawat banyak lah, dan sewaktu dengannya sampai sekarang n saya terfikir teruk sangat ke resdung ni.. Google2 jap terkedu gak saya.

Ngeri woo..tengok yang kronik2 punya terkejut betul saya. Bersyukur sangat saya tak pernah mengalaminya (kalau tengok gmbr ulat tu mau pengsan saya). Dan pada yang mengalaminya, saya sangat bersimpati…
 
ni baru sikit. ada lagi teruk tak sanggup nak upload.

Apa sebenarnya resdung ni?

 
Resdung ni bukan boleh buat main2, lagi-lagi yang dah teruk sangat tu. Simptom utama resdung adalah semestinya gatal-gatal dan rasa tak selesa di muka, disebabkan oleh jangkitan virus di dalam kulit (di kawasan sinus; betul-betul sebelah hidung kita)  dan menyebabkan darah kotor  tu yang timbul jerawat batu di muka.
 
gambar rajah beza sistem penafasan yang sihat dan kurang sihat
Lagi lama dibiarkan takut mendatangkan bahaya sebab virus jahat ni boleh merebak ke muka dan boleh menyebabkan buta.
 

Petua mudah menghilangkan sengsara resdung

 kitten-rabbit_cat

Orang tua ada banyak petua dalam mencegah resdung2 ni.
Antaranya ialah mengelakkan dari membela haiwan yang berbulu (dan semestinya comel) di rumah.  Sentiasa membersihkan rumah daripada habuk (lebih-lebih lagi karpet yang tebal2), mencuci muka dengan istiqamah, dan juga menggelakkan dari makanan yang bersifat ‘gatal’.
Ada juga rawatan khas untuk menyembuhkan resdung: kebiasaanya doktor akan memberikan ubat selesema dan/atau antibiotik.
 
Kalau dah kronik sangat pembedahan adalah sangat perlu untuk menghilangkan penyakit sinus ini.
 

Cara lagi mudah untuk hilangkan resdung terus!

Memperkenalkan set resdung Shaklee untuk nyahkan sakit resdung anda:
 
Set resdung sangat berkesan kerana mengandungi semua khasiat untuk membunuh kuman, mencuci dan membawa keluar darah kotor, di samping meningkatkan ketahanan badan.

 

Alfalfa Complex untuk Resdung

  • komponen paling penting dan asas untuk menghilangkan resdung
  • Bersifat detoks
  • Kaya dengan khasiat dan klorofil yang berfungsi untuk mengurangkan keradangan resdung
  • Berfungsi untuk mencuci darah yang kotor terhasil daripada virus resdung

khasiat-alfalfa

B Complex untuk pemulihan resdung

  • Berfungsi untuk memelihara struktur dan selaput sinus
  • Membantu penghasilan antibodi untuk membunuh kuman

Sustainable Release Vita-C melawan virus resdung

  • Salah satu antioksida yang power untuk menguatkan sistem imuniti tubuh
  • Membunuh kuman dengan SEGERA
  • Memulih proses metabolism untuk pengeluaran bahan2 kotor dari tubuh
  • mengandungi bioflavonoids untuk membantu penyrapan vitamin C semaksimum mungkin.

bioflavanoid vitamin p

BONUS! Vitamin C juga mencantikkan, melembutkan, dan menggebukan kulit muka. Tiada lagi parut dan jerawat batu yang buruk!

disclaimer
 

UPDATE: Mulai 2019 ini, Shai tidak lagi menyediakan penjualan dan konsultasi berpandukan produk shaklee, kerana kekangan masa dan tenaga. Instead Shai fokus lebih kepada konsultasi produk digital Shai iaitu panduan gastrik dan juga siri Weightloss Workbook.

*ya, konsultasi berjela-jela yang Shai sediakan hanya untuk produk digital ja la ni; makin ramai nak jaga, terima kasih atas sokongan ya. 

Info dalam page produk shaklee dikira sedekah ja lah; boleh contact seller2 shaklee lain yang sesuai. 😀

 Klik sini, untuk ketahui jaminan yang anda akan dapat, kerana anda adalah VIP bagi kami.
 
Like dan share jika bermanfaat!

Artikel Berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge