Tips Memilih Planner Yang Sesuai

Blog post ini berguna jika anda masih tercari-cari dan sedang memilih planner yang sesuai. Dalam kata lainnya, korang menung scroll2 dekat henpon atau komputer cari planner yang berkenan – yang comel, tapi mahal giler; yang ni ikut bajet, tapi buruk pulak, yang ni elok dah, tapi preorderlah pulakkkkk… selalu gitu kot. Hehe.. takpalah kira tu pun satu tanda yang agak baik kan? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!