Persediaan Untuk Ramadan Yang Shai Buat

Tak macam dulu-dulu, Shai lebih suka tunggu bulan puasa dari hari raya. Selain amalan masa ni berganda-ganda dapat pahala, makanan pun sedap sebab banyak jenis lauk boleh dicuba. cuma tu lah, nak tahan masa siang hari tu boleh lembik juga badan (tambah lagi Shai ni jenis makan kerap – kuat makan sebenarnya). Jadi mungkin cara persediaan ini juga boleh membantu anda juga. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

5 Tips Mudah Untuk Tajamkan Minda Anda

Selain gemuk dan kulit kedut (hehe), benda yang Shai agak takut adalah bila minda atau daya ingatan semakin lemah tanpa disedari atau diketahui puncanya. Mana taknya, sebab hobi Shai ni gemar berfikir (berangan jugak sebenarnya), jadi kalau ada masalah berkaitan minda Shai akan cepat-cepat cari punca dan solusinya.  Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!