#Humor – Amalkan Ini Bila Datang Ke Rumah Untuk Beraya 

Raya ni kawan-kawan akan balik beraya di mana? Shai ucapkan Selamat Hari Raya siap-siap pada pembaca dan doakan korang selamat dalam perjalanan pergi dan pulang (dan tak jem sangat balik nanti hehe). Saja-saja nak menulis, mengenai adab-adab berziarah yang sedikit sebanyak melalui pengalaman sendiri. ^^v Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

5 Tips Pemudah Cara Ketika Berpuasa

Salah satu benda yang agak memberatkan orang untuk berpuasa adalah perlunya untuk menahan lapar dan dahaga lebih dari 10 jam sebelum waktu berbuka (kat luar negara pun sampai 20 jam tau), namun jika dikirakan, berpuasa ini banyak manfaatnya, sehingga yang mat saleh pun ada amalkan tau. Dan semestinya ada cara terbaik untuk kita urus dan aturkan agar waktu berpuasa pun kita tetap steady macam hari-hari biasa. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!