Mengapa Kita Susah Nak Buat Perubahan

Biasa sangat isu ini, punca mengapa susah kita nak buat perubahan ni banyak dikupas merata-rata, siap dengan solusi yang dicadangkan, tinggal kita nak tak nak je kan? Cuma tu lah, banyak kali kita cadang nak buat tabiat baru mesti terkandas sebelum minggu baru. Jadi mungkin post ini boleh membantu korang, untuk yang rasa fedup sebab asyik-asyik buat azam tak pernah terjadi. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Pilihan Untuk Kita Beraya

Kedatangan pilihanraya yang diumumkan pada 9 Mei memang mengejutkan. mana taknya, segar lagi berita tentang piyem kita jumpa Sultan dan baru lancar akta baru tentang penyebaran berita palsu, tiba-tiba dah kena mengundi awal mei nanti. Sebab selalunya tanda dia nak mai tu jalan berlubang akan diturap dulu kan? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!