Mengapa Kita Susah Nak Buat Perubahan

Biasa sangat isu ini, punca mengapa susah kita nak buat perubahan ni banyak dikupas merata-rata, siap dengan solusi yang dicadangkan, tinggal kita nak tak nak je kan? Cuma tu lah, banyak kali kita cadang nak buat tabiat baru mesti terkandas sebelum minggu baru. Jadi mungkin post ini boleh membantu korang, untuk yang rasa fedup sebab asyik-asyik buat azam tak pernah terjadi. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!