Bagaimana Nak Gunakan Teh Hijau Untuk Kurus

Biasa kita lihat antara tips untuk mudah kurus adalah dengan menggunakan teh hijau sebahagian pada pelan pemakanan, kan? Contohnya seperti dalam diet atkins, detoks, malah seperti dalam post Shai kongsikan 10 cara untuk kurus dengan mudah (janji konsisten). Jadi macam mana teh hijau ni berfungsi bila dia dah masuk dalam badan kita? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

7 Cara Detoks Jimat Dan Murah

Badan lesu dan letih? Anda mungkin perlukan detoks tau. Detoks adalah salah satu cara untuk kita keluarkan segala apa yang kotor dari tubuh. Dan boleh dilakukan dengan murah dan jimat. Walaupun organ kita sedia ada bersifat untuk mencuci, kadang-kadang kita perlu tune up sedikit dengan bagi seidkit boost agar organ kita boleh berfungsi sebaik mungkin. Mana satu cara detoks yang sesuai dengan anda? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Dalam Trending: Antioksidan Untuk Kurus

Dari kebiasaanya kita anggap antioksidan adalah satu sumber yang diperlukan untuk penjagaan kecantikan kulit dan kesihatan secara menyeluruh, antioksidan juga berguna untuk membantu kita turunkan lebihan berat badan, secara tak langsung melalui pelbagai proses dalam tubuh. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Hati Aku Kotor Betul, Kena Detoks Dengan Apa?

Hati, berapa ramai yang ambil pot dengan kesihatan hati kita? Rasanya hati yang berkait dengan emosi yang kita selalu sibuk kan? Hihi.. Saya pun tak sangat sebenarnya sebelum ni (ceh) tapi selepas mengetahui en.somi dan mama ada simptom-simptom yang berkaitan dengan masalah hati, tergerak juga untuk ambil peduli kesihatan hati ini. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Dahlah Mahal, Tak Menarik Pulak Tu

Acapkali bila saya berkongsi dengan kawan-kawan atau pelanggan tentang kebaikan Shaklee, sudah tentu mereka berminat (katanya, “apa-apa boleh rujuk ke sis sebab tak kedekut ilmu”..ehem..) tetapi bila masuk ke bab harga mereka akan mula berkira-kira samada berbaloi ke tak.

Umpamanya, bagaikan segala kepentingan dan manfaat yang dibincangkan sebelum tu tertakluk kepada harga yang murah. Benarkah? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!