Senarai Kerja yang Boleh Dilakukan Anak Mengikut Umur

Anak, kalau dah mula ada kaki tunggulah panjang je langkah depa. Bukan takat tu je, akai panjang pun nak buat macam-macam yang kadang sangat chumil dan melucukan.

Lama-lama anak dah makin meningkat umur, bolehlah kita minta anak untuk tolong kan? Bukan nak dera pun sayang.. Tapi nak biasakan nanti bila hidup sendiri, senang dah terbiasa, insyAllah. 🙂

Untuk mudah, entri ni saya khaskan untuk letakkan gambar/infografik yang berguna untuk ibu-ibu dalam memudahkan tugas di rumah, jadi tak lah risau fikir tak cukup masa dan letih sentiasa. Semoga bermanfaat! Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!