Kurus Dengan Menyeluruh – Healthy Fitness

Antara isu yang biasa dibincangkan dalam sesi diskusi dengan personal coaching Shai dengan mentee, ramai bertanya mengenai potensi kita untuk kurus, especially ayat cepu emas ni “berapa kilo saya boleh turun dalam sebulan?”. Walhal,nak kurus dengan bantuan sebagai pemudah cara, perlulah menyeluruh tak boleh main separuh-separuh je. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Dalam Trending: Antioksidan Untuk Kurus

Dari kebiasaanya kita anggap antioksidan adalah satu sumber yang diperlukan untuk penjagaan kecantikan kulit dan kesihatan secara menyeluruh, antioksidan juga berguna untuk membantu kita turunkan lebihan berat badan, secara tak langsung melalui pelbagai proses dalam tubuh. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Satu Cara Nak Kurus Cepat Selepas Bersalin

Nak diet Atkins tak boleh, nak makan produk kurus pun tak boleh, macam mana nak kurus??

Shai banyak mendapat feedback dan pertanyaan dari pembaca blog ini (terima kasih tau!) mengenai cara terbaik untuk turunkan berat badan yang berlebihan, selepas melahirkan anak. Di mana, pertanyaan ini dari entri Shai yang banyak mengupas isu Atkins, serta cara ia dilakukan pada ibu-ibu yang menyusu. Boleh ja ibu yang masih bf anak nak berdiet Atkins. Cuma satu ni ja kena faham ya. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Paling Koman, Paling Basic Yang Tubuh Anda Perlukan

Ini antara perkara yang jelas bila bercerita tentang keperluan vitamin dan mineral untuk tubuh, dan sebab itu ada banyak multivitamin dan multimineral yang ada di pasaran. Paling banyak yang saya ditanya, ialah Kordels tu. Hehe.. Saya juga sendiri pengguna 21st Century, lepas dibebel mama untuk ambil.

Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!