Rutin Mekap Dan Penjagaan Kulit Yang Pantas Untuk Ibu

Rutin penjagaan kulit yang pantas untuk kita ni kalau boleh hanya satu produk kita dapat jaga kulit dan dengan mekap full dalam satu minit ja kan? Ha..mimpilah begitu. Tengok banyak-banyak mekap tutorial yang ada dekat insta terfikir juga bila lah nak ada masa mekap2 mcm tu. Berapa banyak produk yang digunakan pula, dah berapa lapis untuk pastikan muka takda cela nampak lepas pakai mekap. Flawless gitu. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Kulit Anda Perlukan Benda Ini. Kalau Tak..

Fakta bukan auta: apa yang berlaku pada struktur kulit anda adalah hasil daripada amalan anda untuk tubuh selama ini, betul tak? Pastilah begitu sebab kulit juga adalah organ manusia dan ia bersambung rapat dengan organ dalaman tubuh. Jadi adakah ia cukup kalau sekadar tepek dan sapu? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!