[UPDATE 2018] Testimoni terkini Ebook Gastrik

Permintaan untuk mendapatkan Ebook Gastrik sangat banyak, n serius Shai tak sangka ramai yang mesej untuk minta pandangan, cadangan n konsultasi dari Shai untuk isu gastrik korang. Alhamdulillah, ilmu yang Shai kumpulkan untuk mudahkan rujukan dalam bentuk panduan mudah ni, membantu korang sebaiknya sebagaimana ia membantu Shai sebelum ini. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Satu Cara Nak Kurus Cepat Selepas Bersalin

Nak diet Atkins tak boleh, nak makan produk kurus pun tak boleh, macam mana nak kurus??

Shai banyak mendapat feedback dan pertanyaan dari pembaca blog ini (terima kasih tau!) mengenai cara terbaik untuk turunkan berat badan yang berlebihan, selepas melahirkan anak. Di mana, pertanyaan ini dari entri Shai yang banyak mengupas isu Atkins, serta cara ia dilakukan pada ibu-ibu yang menyusu. Boleh ja ibu yang masih bf anak nak berdiet Atkins. Cuma satu ni ja kena faham ya. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Senarai Set Supplemen Atkins – Booster Untuk Turunkan Berat Badan Anda

Senarai Set Supplemen Atkins – Booster Untuk Turunkan Berat Badan Anda

Seperti yang saya kongsikan pada entri lepas tentang pendapat Dr. Atkins mengenai penggunaan supplemen ketika berAtkins

Ha.. Ini dia, saya compilekan terus supplemen yang saya yakin akan membantu untuk mengurangkan berat badan yang terlebih-lebih tu dengan sihat, cepat, dan (of coz) selamat. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Bagaimana Minum Sirap Boleh Membantu Kencing Manis?

Penyakit kencing manis ni dah terlalu biasa dalam masyarakat kita. Yang boleh membuatkan kita berisiko untuk termasuk dalam statistik kencing manis sekali adalah semestinya kerana faktor pemakanan (makanan Malaysia simply tangkap leleh!) yang bisa menaikkan paras gula dalam darah (selain faktor keturunan).

Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!