Darah Tinggi ; 5 Tanda Utama Anda Berisiko Menghadapinya

Kalau cerita pasal darah tinggi memang dah jadi kebiasaan sampai kita pun macam tak berapa nak hairan dah.    Yalah, darah tinggi (juga dikenali sebagai strok atau hipertensi) adalah salah satu daripada pnyakit kronik yang kerap berlaku kat sini (sakit jantung, diabetes, dan kanser). Tapi darah tinggi bukan boleh dibuat main woo.. sebab ia adalah […]

Continue Reading

Cara Terbaik Hilangkan Sakit Sendi

Bayangkan, kalau kita melihat ibu kita naik tangga dengan perlahan-lahan; berhenti sekejap setiap kali naik satu anak tangga. Bayangkan ibu kita jalan terjengket sedikit, muka berpeluh menahan lelah, dan malamnya duduk berlunjur mengurut2 kaki dengan minyak angi, kening berkerut menahan sakit.     Kita tengok pun tak sampai hati kan? Like dan share jika bermanfaat!

Continue Reading

Perlu ke makan Lecithin untuk diet Atkins?

Dalam macam-macam diet yang wujud sekarang ni, siapa tak kenal diet Atkins? Famous tau.. lagi-lagi ada kelab Atkins kat Malaysia yang aktif ni.   Grup ini sangat aktif, testimoni ‘sebelum selepas’ dari ahli-ahli yang join memang boleh buat kita semangat nak follow cara diet Atkins. Mana taknya, gambar selepas tu memang besar perbezaannya. Slim menyengat! […]

Continue Reading