Cara Terbaik Hilangkan Sakit Sendi

Bayangkan, kalau kita melihat ibu kita naik tangga dengan perlahan-lahan; berhenti sekejap setiap kali naik satu anak tangga. Bayangkan ibu kita jalan terjengket sedikit, muka berpeluh menahan lelah, dan malamnya duduk berlunjur mengurut2 kaki dengan minyak angi, kening berkerut menahan sakit.     Kita tengok pun tak sampai hati kan? Like dan share jika bermanfaat!

Continue Reading

Perlu ke makan Lecithin untuk diet Atkins?

Dalam macam-macam diet yang wujud sekarang ni, siapa tak kenal diet Atkins? Famous tau.. lagi-lagi ada kelab Atkins kat Malaysia yang aktif ni.   Grup ini sangat aktif, testimoni ‘sebelum selepas’ dari ahli-ahli yang join memang boleh buat kita semangat nak follow cara diet Atkins. Mana taknya, gambar selepas tu memang besar perbezaannya. Slim menyengat! […]

Continue Reading

Makan VIVIX – Benda paling penting anda mesti dapat

Hari-hari kalau kita dah belek suratkhabar mesti dah biasa berita tentang kesihatan kan? Kalau bukan kerana ada laporan orang kita yang sakit DAN berada dalam kesusahan, berita yang ada mesti ulasan isu kesihatan dari pakar perubatan kita (dan ayatnya biasa MEMBIMBANGKAN, BAHAYA, DERITA, PUNCA PENYAKIT, dll). Kadang-kadang sampai kita lali dah. Like dan share jika […]

Continue Reading