Rutin Mekap Dan Penjagaan Kulit Yang Pantas Untuk Ibu

Rutin penjagaan kulit yang pantas untuk kita ni kalau boleh hanya satu produk kita dapat jaga kulit dan dengan mekap full dalam satu minit ja kan? Ha..mimpilah begitu. Tengok banyak-banyak mekap tutorial yang ada dekat insta terfikir juga bila lah nak ada masa mekap2 mcm tu. Berapa banyak produk yang digunakan pula, dah berapa lapis untuk pastikan muka takda cela nampak lepas pakai mekap. Flawless gitu. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

3 Teknik Makeup Yang Asas Untuk Wajah

Pelbagai teknik makeup yang tengah trending sekarang ni dan serius, jauh variasi untuk sesuaikan mengikut keadaan dan citarasa tersendiri. Dan betul, kalau teknik dibuat dengan betul, dengan penjagaan kulit dibuat dengan baik (luar dan dalam), hasil makeup memang tahan lama, menyerlah dan haruslah peloless. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!