Senarai Penuh Kegunaan Soda Bikarbonat

Antara item yang menjadi kegemaran Shai, ialah soda bikarbonat ni lah. Punyalah peberet, sampai dibeli stok beso dan asingkan dalam beberapa bekas untuk kegunaan rumah. Kenapa? Sebab soda bikarbonat ni item yang mempunyai banyak fungsi dalam kehidupan seharian, dan Shai kumpulkan dalam satu senarai penuh, untuk rujukan korang. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Rutin Mekap Dan Penjagaan Kulit Yang Pantas Untuk Ibu

Rutin penjagaan kulit yang pantas untuk kita ni kalau boleh hanya satu produk kita dapat jaga kulit dan dengan mekap full dalam satu minit ja kan? Ha..mimpilah begitu. Tengok banyak-banyak mekap tutorial yang ada dekat insta terfikir juga bila lah nak ada masa mekap2 mcm tu. Berapa banyak produk yang digunakan pula, dah berapa lapis untuk pastikan muka takda cela nampak lepas pakai mekap. Flawless gitu. Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!