10 Tips: Wanita Gaya Nampak Mahal, Tapi Jimat Belanja

tips bergaya fesyen, wanita bergaya, jimat bergaya

Nak melawa dengan nampak bergaya (selalu orang kata stylo) tak susah sebenarnya; hanya bijak suai padan elemen tu akan hasilkan ‘look’ yang nampak bergaya atau murah. Serius, sebab dari hujung rambut ke hujung kaki kalau barang branded tapi terabur matching pun nampak macam beli dekat pasar malam jugak. Ish..gurau2. Like dan share jika bermanfaat!

Continue Reading

Senarai Penuh Kegunaan Soda Bikarbonat

Antara item yang menjadi kegemaran Shai, ialah soda bikarbonat ni lah. Punyalah peberet, sampai dibeli stok beso dan asingkan dalam beberapa bekas untuk kegunaan rumah. Kenapa? Sebab soda bikarbonat ni item yang mempunyai banyak fungsi dalam kehidupan seharian, dan Shai kumpulkan dalam satu senarai penuh, untuk rujukan korang. Like dan share jika bermanfaat!

Continue Reading