Mana Pergi Ebook Atkins Untuk Ibu Menyusu Nih??

Beberapa ketika ini ramai sungguh yang request ebook yang Shai kongsikan iaitu Atkins Untuk Ibu Menyusu. Terima kasih banyak-banyak yang Shai ucapkan, dan berharap agar ebook itu dapat dimanfaatkan dengan sepenuhnya. Dukacitanya kena dihentikan pengedarannya buat sementara waktu. Oops? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Boleh Tak Makan Telur Je Semasa Diet Atkins?

Solusi paling mudah, cepat, tanpa perlu pening kepala ketika diet Atkins adalah semestinya dengan mengambil telur sahaja. Takpalah, kita faham lah tu sebab Atkins ni ada struktur dan fasanya, pantang larang kena ambil kira lagi.

Sebab tu sebelum nak Atkins, kena study dan sediakan apa yang diperlukan dahulu, untuk elak dari cheat. Jadi berbalik kepada persoalan, apakah kita hanya boleh makan telur je ketika Atkins? Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Senarai Apa yang Perlu Dibuat Sebelum Memulakan Diet Atkins

Tahniah, anda mahu mengubah diri dan mengurangkan lebihan berat yang tidak diperlukan dengan berdiet Atkins. Sebelum memulakannya, apa kata and baca dan tick senarai yang ada di sini, untuk memudahkan anda untuk berAtkins dengan steady dan jayanya (kuranglah kebarangkalian nak cheat, ye dok?).
Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!

Ebook Atkins Untuk Ibu Menyusu-[Update Terkini]Kompilasi Testimoni

“terima kasih sis. Ebook yang sis tulis ni senang sangat nak faham tentang Atkins. Tak payah nak cari merata-rata, cukup ebook ni je pun boleh mula diet”.

Asal nak menulis ebook ni kerana tergerak hati selepas melihat keluhan dan rungutan ibu-ibu yang susah hendak berdiet. Yelah, sibuk ngn anak, kerja lagi.. tapi jauh di sudut hati dan pankreas, teringin nak vogue balik, macam zaman anak dara dulu. Hasilnya: Continue Reading

Like dan share jika bermanfaat!