Penyelesaian Terbaik Untuk Masalah Kulit Anda

Banyak produk dah disapu ditepek kat muka pun masih tak menampakkan kesan? Mestilah, kalau dalaman pun tidak terjaga, macam mana kat luar nak tip-top? Apa yang tak berapa elok dimakan, yang tak berapa elok jugaklah yang timbul kat muka tu. Dah tu camno?

Seperti yang dikatakan tadi, apa yang diambil ke dalam tubuh, hasilnya akan kelihatan di kulit. Kerana kulit adalah organ kita yang terbesar (jadi logiklah kan?) maka perlunya kita jaga apa sahaja benda yang kita makan, agar kecantikan kulit kita terpelihara dan semakin baik. Sihat pun sihat!

Jadi tak mahu cerita panjang, hanya pilih simptom umum yang kena dengan anda, dan itulah yang terbaik untuk kulit anda.

set kulit, kecantikan, kulit jerawat, jeragat, kusam, tompok

Set Vitamin A, C, E – Triple Antioxidant Untuk Segala Masalah Kulit

Vitamin A  Dari Carotomax Untuk Awet Muda

  • Mengandungi 6 variasi karotena (bahan-bahan Vitamin A) yang dihasilkan dari ekstrak buahan sayuran contohnya epal, brokoli, karot, tomato, dan minyak sawit
  • Karotena yang diambil adalah lebih selamat dari Vitamin A semata-mata , maka mengurangkan risiko toksik pada tubuh (vitamin A ni jenis larut lemak)
  • Menguatkan struktur kulit, menggalakkan sel kuit sentiasa diperbaharui, dan melawan faktor penuaan
  • 1 biji bersamaan 113g astaxanthin, 102 hidangan pisang,714 hidangan buah aprikot (jenuh nak makan wehh)
  • 1 botol ada 30 kapsul,

kebaikan carotomax shaklee

Vitamin C Dalam Sustainable Release Vita C Plus, Kulit Cerah

  • Vitamin C yang pekat, dan digabungkan dengan bioflavonoids untuk penyerapan sempurna (untuk elakkan pembaziran lah kan)
  • Direka supaya vitamin C dilepaskan beransur-ansur (kalau tak dia lepas sekaligus dan terbuang begitu ja)
  • Membantu tubuh menghasilkan kolagen – kulit lebih anjal, tak kendur,dan awet muda
  • Menyekat pembentukan pigmen dengan mudah, maka kulit lebih cerah semulajadi
  • Memulihkan inflamasi dan bekas luka pada kulit (contohnya bekas jerawat batu)
  • 1 botol ada 180 tablet,

cats 2

Vitamin E Dalam Vita E Complex, Kulit Kukuh Dan Moist

  • Dihasilkan dari komponen vitamin E yang aktif secara alami – vitamin E yang paling lengkap
  • Digabungkan dengan Selenium – mineral yang berfungsi untuk penyerapan vitamin E dengan sepenuhnya
  • Antioxidant dan antipenuaan yang kuat
  • Berfungsi sebagai memulih kulit dari dalam. Berkesan untuk baiki kesan parut dan bekas jerawat
  • Mengkukuhkan struktur kulit, agar lebih lembap dan tahan pada cahaya matahari (lambatlah nak kena sunburn kan)
  • Sebotol ada 120 kapsul

botol dan kapsul vita e complex

 

Update 8/5/2015. Testimoni dari adik kita sendiri, yang dah lama mengalami masalah kulit gerutu (yang cam Hafreez Adam tu, sebijik kot) bertahun lamanya, berpunca dari hormon dan ikut arwah papa yang berminyak giler. hehe..

Pelbagai jenama vitamin E telah digunakan namun tak mendatangkan hasil, last yang ni, nampak perubahannya. 😉

testimoni vita e complex

GLA Complex – Pemulihan Kulit Dari Dalaman

  • Diekstrak dari bunga Borage yang tinggi kandungan GLA (gamma-linoleic acid) sehingga 17-25% (jenama lain menggunakan EPO, hanya 7-10% sahaja)
  • Membetulkan masalah kulit yang berkaitan dengan hormon seperti kulit kering, jerawat
  • Menjadikan kulit lembap dan gebu, rambut dan kuku yang cantik
  • Awet muda luar dalam (bergetah ketat orang kata..hehe)
  • 1 botol ada 60 kapsul

khasiat-gla kulit

OmegaGuard – Kalau Nak Kulit Flawless Macam Orang Korea

  • Mengandungi minyak ikan yang pekat, serta kepekatan asid lemak Omega 3 dan 6 yang tinggi, berbanding jenama lain, sehingga 95%.
  • Memulihkan inflamasi (luka kulit dalaman) dan menghalang inflamasi baru
  • Menjadikan kulit gebu, glowing, dan flawless dengan mekanisme pemulihan dan pembaikan struktur kulit.
  • Sebotol minyak ikan ni ada 90 kaspul

botol dan kapsul omega guard

 

 

ESP – Serbuk Protein, Untuk Kulit Yang Terdiri Dari Protein

  • Diekstrak dari tumbuhan soya yang organik (tak main lah GMO ni ya) serta terbukti dalam beratus-ratus kajian klinikal
  • Mengandungi 9 jenis asid amino penting yang tidak dihasilkan oleh tubuh (perlu diambil dari sumber luar)
  • Sumber protein yang pure, diperlukan oleh setiap sel kulit dan dijadikan agar mudah diserap dengan segera

esp

review ESP

hasil menggunakn ESP. hehehehe

 

Collagen Powder – Untuk Kulit Anjal

  • Sumber kolagen dan elastin yang dihasilkan dari sisik ikan laut dalam (jenis kukuh dan tahan lama) untuk kombinasi sempurna untuk kulit
  • Ditambahkan dengan vitamin C, B serta prebiotik lactobacillus acidophilus untuk penhasilan kolagen dari tubuh juga serta meningkatkan penyerapan kolagen dari Collagen Powder
  • Satu sachet mengandungi 4,000mg kolagen, jumlah maksimum yang mampu diserap oleh tubuh pada satu masa
Dalton-Shaklee-Collagen-Powder

Kolagen dalam Collagen Powder dihasilkan bersaiz 1000 Dalton – saiz yang kecil untuk mudahkan penyereapan dalam tubuh. Fiber kolagen ni beso saiznya

 

  • Satu kotak mengandungi 15 sachet
  • Dukacitanya, Collagen powder dihentikan penjualannya sementara waktu sebab ada isu pendaftaran nama maka alternatif terbaik adalah vitamin C di atas. Hehe..
  • Update 5/2015 Stok Collagen Powder telah pun ada semula (yeay!). Dapatkan sekarang sebelum ia habis semula (waiting list dah menunggu lama. hehe).

Vivix – Merawat Masalah Kulit dan Penuaan dari Peringkat Sel

  • Diformulasi dari empat komponen antioxidant yang cukup kuat (Muscadine Grape, Polygonum Cuspidatum, Purple Carrot, dan European Elderberry)
  • Melawan tanda-tanda penuaan dari peringkat selular, dengan mengawal kod genetik yang berkaitan penuaan di DNA, secara umumnya lebih laju dari ESP
  • Merawat sel-sel yang tua serta membuang longgokan bahan yang menyebabkan sel menjadi lemah
  • 1 botol mengandungi 150 sebatian botanikal Vivix
  • Psst.. ni lah rahsia awet muda French women. 😉

khasiat-2Bvivix

Perhatian!

disclaimer

Suka saya ingatkan supplemen yang tersenarai di sini tidak mahal jika dikira setiap unit kandungannya. Malah ia pekat.

Klik sini juga, untuk ketahui jaminan kepada anda, dari team kami.

Jangan tunggu sampai kulit semakin teruk ya, Cepat-cepat pm di facebook (ada ikon di bawah entri ini)atau whatsapp saya di 017-915 3260 untuk konsultasi dan pemilihan supplemen yang terbaik, untuk rahsia kecantikan anda.

Like dan share jika bermanfaat!

MommyLotte

Seorang ibu muda yang ingin menjadi seorang SUPERMOM. Apa-apa sahaja tips multitasking, hack jimat masa, cara tambah tenaga, dan fit sentiasa akan saya ambil, hadam, dan kongsi kepada anda. :)

2 Comments

  1. X sabar nk dptkan kulit gebu bersih cantik mulus halus dgn suplemen2 shaklee..

    Keterujaan melanda..

    • Betul lah. Saya dah cuba, orang lain pula yang perasan. Aww!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge