Anda letih? Mungkin anda perlukan ni. 5 sebab mengapa

Jadi orang yang sibuk nampak sangat hebat, tapi sebenarnya payah tau. Otak kena sentiasa ligat befikir (apa nak buat, kejar deadline, anak macam mana), badan pun kena sentiasa bergerak pantas je. Kalaulah boleh dipanjangkan masa dalam sehari tu, rasanya ibu-ibu dan wanita yang sibuk akan minta dulu!

Tak perlulah mengharapkan yang mustahil kalau ada produk yang boleh ‘menambahkan’ masa anda untuk produktif.

Produk apa tu?

Energizing Soy Protein (ESP) dari Shaklee – produk #1 paling laku keras dikalangan ibu/wanita yang sibuk.

Selain ibu/wanita yang sibuk, siapa yang sebenarnya perlukan ESP ?

esp esp

5 sebab mengapa ESP sangat sesuai untuk SUPERMOM seperti anda

+ Menggabungkan 3 fungsi utama dalam 1 produk – menambah dan mengekalkan tenaga, mencantikkan lagi kulit dan rambut, dan memulih kesihatan secara menyeluruh dalam 1 tin

+ makanan tambahan yang ideal untuk tenaga yang berpanjangan

+ membantu untuk rasa kenyang dengan lebih lama (indeks glisemik rendah: 39 sahaja)

+ membantu mengurangkan dan mengekalkan berat badan yang ideal

+ dibuat dari protein soya yang organik dan cepat diserap untuk kesan cepat

Indeks-Glisemik
Pebandingan makanan nilai GI tinggi dengan rendah berkadar dengan masa. Steady je low GI punya

Kelebihan ESP dengan sumber soya lain?

Biji-biji soya yang digunakan dalam ESP adalah yang organik, bekualiti tinggi, dan tidak dihasilkan melalui GMO dan penggunaan racun (mengubah genetik soya dari bentuk asalnya).

Dalam kajian dan diet yang telah terbukti keberkesanannya, diet yang mengandungi tinggi protein (sebagai sumber tenaga utama) sangat membantu untuk kekal bertenaga dengan lama, selain memelihara kesihatan secara menyeluruh (sumber)

Begitu juga dengan ESP, bukanlah soya semata-mata tetapi proteinnya yang telah diasingkan untuk digunakan oleh tubuh anda – berfungsi untuk pelbagai kebaikan seperti yang disebutkan. Berbanding dengan sumber protein lain, protein soya ESP adalah dalm bentuk molekul kecil supaya mudah diserap untuk KESAN YANG SEGERA.

Ada sebab  mengapa ESP perlu dibancuh dengan air suam (at least ye..air sejuk pun lagi baik); supaya protein soya tidak hancur rosak disebabkan oleh suhu tinggi – berbanding sumber protein lain seperti ayam, ikan yang digoreng dengan minyak panas – rosak dah struktur portein dalamnya

Hanya 3 sudu besar, diambil sekali sehari untuk kesan yang segera dan berpanjangan

1 tin besar ini boleh tahan sehingga 1 bulan setengah, minimum dan harga adalah RM150 (tidak termasuk pos). 🙂

Berita baik, ada promo bulan Mac 2015 ni dan harganya konfom kurang betul2 dari RM150 untuk setin besar ni. Cepat dapatkan sementara murah dan gst-free ni. ;P

promo mac 2015

Like dan share jika bermanfaat!

Artikel Berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge