Cara Terbaik Hilangkan Sakit Sendi

Bayangkan, kalau kita melihat ibu kita naik tangga dengan perlahan-lahan; berhenti sekejap setiap kali naik satu anak tangga. Bayangkan ibu kita jalan terjengket sedikit, muka berpeluh menahan lelah, dan malamnya duduk berlunjur mengurut2 kaki dengan minyak angi, kening berkerut menahan sakit.
 
 
Kita tengok pun tak sampai hati kan?

 
 
Sakit lutut, sakit sendi, sakit tulang – perkara yang terlalu biasa dalam masyarakat kita. Tiap kali sakit tu datang, biasa minyak angina jadi peneman. Dulu orang tua je yang mengaduh sakit2 lutut ni tapi zaman sekarang ni, yang muda pun boleh sakit sendi gak, malah seteruk yang orang tua lalui. Kenapa?
 
Kerana gaya hidup yang kurang sihat dan sentiasa dalam stress.
 
Nak memulihkan sakit sendi dan tulang bukan sekadar mengharapkn minyak angin je tau. Sebab nanti sekejap lagi dia datang balik. Sama je sakitnya.. Sebenarnya tubuh kita perlukan nutrient tambahan untuk memulih dan menyokong kembali tisu2 yang cedera di sendi yang sakit tu.
steady ah nenek ni. kita yang muda pun semput.

Apa yang lutut saya yang sakit ni perlukan?

 
Kasih sayang. Hehe..
 
Selain itu pengambilan khasiat tertentu yang khas untuk merawat dan memulih sakit sendi. Dan saya jamin set sendi dari Shaklee adalah yang terbaik untuk kesihatan sendi anda:
 
Set sendi Shaklee mengandungi Advanced Joint Health Complex, Omega Guard, dan Osteomatrix:
 
Harga ni adalah untuk Semanjung ya
Alhamdulillah, antara pengguna set Sendi Shaklee yang puas hati. Terbukti menjadi!
 
 
 
Ni baru satu testi ya, banyak lagi dalam google. Dan semuanya suka set sendi berkesan untuk mereka. 
 
Sampai bila nak tahan sakit lenguh2 tu..? Jom cuba dan mesti terkejut punya dengan hasilnya. 
disclaimer mommylotte
signature mommylotte
Like dan share jika bermanfaat!

Artikel Berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge