Makan VIVIX – Benda paling penting anda mesti dapat

Hari-hari kalau kita dah belek suratkhabar mesti dah biasa berita tentang kesihatan kan? Kalau bukan kerana ada laporan orang kita yang sakit DAN berada dalam kesusahan, berita yang ada mesti ulasan isu kesihatan dari pakar perubatan kita (dan ayatnya biasa MEMBIMBANGKAN, BAHAYA, DERITA, PUNCA PENYAKIT, dll). Kadang-kadang sampai kita lali dah.

 
Tapi itulah hakikat yang sebenarnya berlaku

Jangan marah kalau saya katakan kualiti kehidupan kita tidak begitu baik – makanan segera dah jadi macam makanan ruji, makanan yang sihat (yang label2 organik tu) pulak boleh tahan harganya. Nak tak nak, cara terbaik adalah dengan memasak sendiri di rumah dengan membeli bahan mentah sendiri.
 
Bahan mentah yang biasa kita beli pun tidaklah berapa elok sebenarnya kerana ia tidak organik – segala macam antibiotik, bahan pengawet, dan racun rumpai dah ada dan terserap simpan dalam makanan mentah tersebut (cuba kikis kulit epal dengan pisau, benda putih yang keluar tu lah lilin).
 
Keratan akhbar yang ada ni dah menunjukkan di mana tahap kesihatan kita sekarang. Ada banyak lagi tau.
 
Yang kita mampu untuk buat ialah mengurangkan makanan yang tidak elok (fast food pantang terus lagi baik) dan juga tambahkan apa yang kurang dalam makanan tak berapa elok tu.
 
Cara terbaik, ialah dengan menjadikan supplemen sebagai satu cara hidup kita. Dan apa lagi supplemen yang terbaik selain sirap ajaib macam Vivix ni?
 

Apa tu Vivix?

 
Vivix adalah supplemen anti-penuaan dan anti-penyakit yang mengandungi kepekatan antioksidan resveratrol yang tinggi.
 
Khasiat Vivix memang tak dapat dinafikan. Kerana Vivix adalah antioksidan, banyak khasiat yang boleh digunakan antaranya:
 
Tambah sikit lagi, untuk cantik pun boleh tau. 
 

Macam mana boleh Vivix ada macam-macam khasiat?

 
Vivix dibuat dari 4 bahan utama yang tinggi kandungan resveratrol dan juga pelbagai antioksidan lain iaitu muscadine grape (resveratrolnya sangat cepat diserap dalam tubuh), Polyganum Cuspidatum, European Elderberries, dan juga lobak ungu.
 
 
AWAS!
 
Khasiat Vivix memang menakjubkan, tapi ia tidak sesuai untuk yang ibu-ibu mengandung dan juga yang sedang menyusukan anak. Kena tunggu ambil supplemen lain ya. Selain itu, ia selamat untuk semua golongan tak kira tua muda.
 
Anda hanya perlu satu sudu Vivix sehari untuk mendapatkan manfaatnya (pekat tuh Vivix!) dan ia bertahan sehingga 2 bulan, bergantung kepada penggunaan.
 

 

Dengan Vivix, anda hanya selangkah dari mendapatkan kesihatan optimum yang anda pentingkan, insyAllah. 
Like dan share jika bermanfaat!

Artikel Berkaitan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge